failure notice

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 13 13:41:27 CET 2000

| Odesílatel: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>

Dopadnete

| To funguje, jen je potreba mit slusneho klienta. Pro Windows jsou to NW
| klienti, pokud mate ten od MS, je potreba dle dokumentace k Marsu udelat
| patch na registry.

To tam vsechno je. Ale dela to i origo novell uplne stejne.

| Jinak doporucuji prechod na Sambu (v okamziku, kdy vsichni klienti jsou
| okynkovi a neni potreba klient z DOSu).

Ale ono to neni vzdy mozne, nektera jednoucelova zarizeni (napr. starsi
pokladny a vahy) chteji IPX/novell a nic jineho. Anebo takovy DOS-ovsky
"terminal server" pro foxkove aplikace, ten taky potrebuje NW compatible
sit (byt na jedinem pocitaci), jinak na jednom pocitaci ho nerozchodite.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications