SMP a WYSE 7000

Martin Puš policie na oku-tu.cz
Pondělí Listopad 13 13:58:55 CET 2000

Mám tady jeden starý dvouprocesorový (2 x 486DX2/66) server WYSE 7000 a
nedaří se mi na něm rozjet SMP. Nemáte někdo s tímto hardwarem nějaké
zkušenosti ? Při instalaci linuxu (RH) se nainstaluje jako single a po
překompilování jádra hlásí, že SMP nenašel. Zřejmě se jedná o nějaký
atypický hardware. Nevím jestli to s tím souvisí, ale při bootování to v
začátku vypíše hlášku :

Uhhuh. NMI received for unknown reason 20.
Dazed and confused, but trying to continue.

Prohledával jsem FAQ-SMP, ale nic jsem nenašel, akorát že SMP chodí na Intel
MP 1.1/1.4 . Prosím poraďte, jestli je nějaká možnost, jak to na tomto
stroji zprovoznit.

Děkuji                 Martin Puš