RAID na disku s daty

Jan Vaclavik linux na ccc.cz
Pondělí Listopad 13 16:52:27 CET 2000

On Mon, 13 Nov 2000, Michl Ladislav wrote:

> zdravim,

> situace vypada asi takhle:
> /dev/hda -- 1.2G system a swap
> /dev/hdd -- 20G primarni datovy disk, hdd1 je jedinna ext2 partisna (6G
> 	dat, neni je kam zalohovat, ale pokusim se sehnat dalsi disk, az
> 	budu vedet, ze neni jina moznost)
> /dev/hdb -- 20G bude zrcadlo, disk je stejneho typu jako hdd, ted je
> 	prazdny

jenom takova mala poznamka, nez mit na disku jen jednu partition, tak je
mozne pouzit cely disk jako FS - mkfs.ext2 /dev/hdd - ten prikaz bude
mozna jinak. Jinak, co jsem zkousel raid, tak to fungovalo celkem fajn i
pod kernelem 2.0. Musi ale sedet ovladac v kernelu a prilozene utility -
jak uz nekdo zminoval, RH maji vlastni patche.

S pozdravem  Jan Václavík
linux na ccc.cz