mirne OT - postovni klient

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pondělí Listopad 13 14:55:04 CET 2000

Co treba Pegasus Mail? Ten by nesel?

### Honza 'Prase' Sindelar napsal dne 13 Nov 00, v 9:33 :
> Dobry den vespolek,
> Rad bych si nechal doporucit nejaky mailovy klient pro windows,
> ktery pracuje _nativne_ s formatem unix mailbox. Idealne neco
> podobneho mutt. Obcas potrebuji pracovat i pod win, postu si stahnu
> na stroj (notebook) pomoci scp a rad bych ji precetl. Zkousel jsem
> Pegasus Mail, ale tam je nutna konverze. Dale vim, ze funguje
> Netscape Mail, ale to se mi zda jako kanon na vrabce - dal bych
> prednost necemu mensimu. Zkousel jsem zkompilovat mutt pod cygwin,
> ale tam jsem narazil na velke problemy s cestinou. Neni nutne, aby
> [...]

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail