MPEG nejde na fullscreen

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Listopad 13 23:58:04 CET 2000

Zdenek Lukes wrote:

> Mam takovy problem s prehravanim MPEG pod linuxem. Mam nainstalovany RH7,
> smpeg, xmmm-smpeg, a dalsi prehravace na prehrati videa. Pri prehrati
> videa mi vezme prehravac skoro 100 vykonu, ale obraz jde spustim jen v
> zakladnim okne pokud chci ovsem pustit okno na fullscreen tak mi zacne
> velmi strankovat obraz....
> Nevite cim by to mohlo byt.
> HW :Celeron 333A, 64MB RAM, ATI 8MB RageII
>
> pozn. zkousel jsem i jine prehravace, ale porad se stejnym vysledkem

Otestujte http://www.mpegtv.com/download.html
Mel jsem  Celeron 400, 128MB, ATI 4MB RageIIc a behal ve fullscreenu
skvele.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz