Problem s postou - sendmail

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 14 09:36:47 CET 2000

On Tue, 14 Nov 2000, Mirek Novak wrote:

> Dobry den,
>
>     mam nasledujici problem: ve firme odesilame anonce na cca 13 000
> emailu asi tak 1x tydne doted pouzivany sw jiz nemuzeme dale pouzivat,
> proto jsem zvolil nasledujici postup:
>
> * klienty jsem zadal do mysql databaze
> * vytvoril skript v PHP na odesilani posty - jednoduchy formular
> * po zadani postovni zpravy to skript "nasype" do mysql databaze ve
> formatu
>    From, To,Subject,Message pro kazdeho uzivatele zvlast - nebylo
> zadouci aby
>    bylo v hlavicce zpravy vice adresatu.
> [...]

Pouzivate nestastne nastroje, ktere nejsou prilis vhodne. Problem, ktery
mate resili uz tisice lidi a vyvinuli mnoho ryznych programu, ktere se
souhrnne nazyvaji listservery.

Problemem je jednoznacne ten wget. php script nestihne dobehnout v
rozumnem case, takze php ho zabije a wget zopakuje spojeni. Protoze script
byl zabit nekorektne, neni konzitentni ani stav databaze s skutecne
odeslanymi maily.

Jinak bych se skoro vsadil, ze ti co dostali mail sestkrat jsou presne ti,
kteri maji bordel v konfiguraci posty. Nejcasteji MX zaznamy smerovane na
stroje, ktere jsou z inetu nedostupne, protoze jsou chranene nejakym
firewallem. Takovehle problemy resim nekdy i na listserverech a zodpovedne
osoby by bylo potreba strilet, coz je dost tezke, protoze obvykle ani
neodpovi na mail.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.