Jak delat verze?

Úterý Listopad 14 10:23:45 CET 2000

On Tue, 14 Nov 2000, M. Foltyn wrote:

> [...]

Mimochodem, tenhle puvodni mail jsem AFAIK vubec nedostal. Ale mozna se
ztratil, kdyz horely Pasneti kabely na Mustku. :P

> nechapu, proc chcete jine php.ini . v nem jsou preci zakladni nastaveni
> php.

Mozna prave proto.

> ruzne verze je mozne resit napriklad jinym adresar na stavajicim
> www serveru nebo dalsim virtualnim www serverem

Zalezi na tom, jak moc chcete ty jednotlive "verze" separovat. Virtualni
server je asi nejslabsi (ale take nejmene narocna) forma separace,
silnejsi varianta je spustit dva ruzne httpd s tim, ze je musite
presvedcit, aby 1. pouzivaly ruznou konfiguraci, 2. ta konfigurace se
mj. lisila tim, kde maji poslouchat, kam psat logy apod. Tohle muzete
jeste vylepsit tim, ze nejmene jeden spustite s jinym korenem filesystemu
(viz chroot(2)), ovsem to uz je pomerne narocna vec, protoze musite
vytvorit nejmene jeden duplikat (at fyzicky nebo pomoci hardlinku (ne
symlinku! to by obecne nefungovalo)) nezanedbatelne casti sveho fs.