clustery beowulf/mosix

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 14 11:26:52 CET 2000

On 14/11/2000, Michal Dobes wrote:

> Btw, nepotkal jste nekdo nastroj, postup jak s co nejmensim nasilim
> prepsat aplikaci z jednoprocesorove na neco paralelniho?

V pripade Mosixu se chlubi tim, ze obycejna aplikace, ktera zaklada
potomky fork()em, bude fungovat automaticky v clusteru. Nezkousel jsem,
ale zni to skoro az moc hezky :) Jak jsou na tom ostatni podobne
projekty, to nevim...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas