Karty 3com

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Listopad 14 11:37:18 CET 2000

A jak jste prelozil pro jadro podporu tech sitovych karet?

Jako modules nebo jste dal ovladace primo do jadra?
Nechybi nekde ty "externi" modules pro ten 2.2.16 kernel?

Pokud chybi, tak jen neco, protoze mate kartu v nejakem "mezistavu".

Michal Vymazal

Dobry den!

    Mam problem (jinak bych sem nepsal ;-). Mam tady RH6.2cz

na nem jsem provozoval vlastnorucne prekompilovane jadro 2.2.16-3.

    V pocitaci jsou dve karty 3Com (nejake 3C59x). Jedna jede

na 100M, druha na 10M. Vsechno fungovalo.

    Byl jsem nucen to cele preinstalovat a chvili tam bylo

jadro 2.2.14 z distribuce. Vsechno bylo O.K. Ted jsem tam dal

zpatky to sve puvodni jadro 2.2.16 a karta, ktera ma jet na 10M

(eth0) se proste nechyta. Kontrolka nesviti. Vypis ifconfigu je O.K.,

ping na kartu chodi, ... Kdyz prebootuju zase na 2.2.14, tak se to

zase vsechno rozbehne. Nevim, kde hledat chybu.

         Za kazdou radu dik, Miroslav Lednicky