Soft od DJB

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Listopad 14 12:09:01 CET 2000

On Tue, 14 Nov 2000, [iso-8859-2] Zdeněk Böhm wrote:

> Mam tomu rozumet tak, ze s temi programy muzete delat co chcete? Pouzivat,
> sirit (v puvodni podobe), upravovat pro vlastni potrebu, jen pokud chcete
> sirit vlastni upravy, musite si vyzadat svoleni autora? Proc potom ten
> smutny usmevacek? Ja to chapu jako velice benevolentni a spis bych tenhle
> pristup uvital.

V praxi to znamena, ze napr, debian nemoze urobit vlastny binarny balicek
a ten sirit - ibazeby si po kazdej zmene pytal povolenie djb.

Takze existuje balicek qmail-src, v ktorom sa distrbuuju nedotknute
zdrojaky (to sa moze), plus patche a instalacne subory prpiravene tak, ze
si (kazdy sam) moze qmail skompilovat do spravneho binarneho .deb balicku
jedinym 'make' (to sa moze) a potom ho nainstalovat (to sa moze).

Pekna otrava. Navyse tym obmedzenim distribucie zmenenych suborov qmail
nesplna kriteria DFSG, cize nemoze byt v main casti, a open-source zealoti
(apson niektori) djb-ware odmietaju.

--
jozef  :-)