FTP problem

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Úterý Listopad 14 13:25:13 CET 2000

No z pocatku to trvalo orpavdu velmi dlouho a furt nic, tak jsem to
breaknul a na dalsi pokusy uz OK, hned se pripojil...zvlastni je, ze to
delaly vsechny pcdla, na kterych behaly win. Kdyz jsem poustel
linuxovsky klient, tak naprosto bez problemu. Ale uz to neresim, funguje
to, jen tak pro zajimavost; Dik za snahu.

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support