zamrzajici mys v X/Gnome/Sawfish

Bob Koutsky bck na webhome.cz
Úterý Listopad 14 16:34:16 CET 2000

Zdravim,

 mam problem, zamrzava mi mys pod Xama. Nejdriv normalne bezi, vsechno funguje, a pak najednou, skoro zcista jasna zamrzne mys - proste zustane stat na miste. Klavesnice jeste zije, ale obvykle kdyz se jednou, dvakrat prepnu do textovy konzole a zpatky tak chcipne taky a nezbyva nez tvrdej reset.
 Mam dojem, ze ve vsech pripadech k tomu doslo kdyz jsem neco psal do nejakyho textboxu, vetsinou v gnomovskym configuratoru. Nezda se ze by to souviselo s tim jak dlouho pocitac jede - nekdy se to stane skoro hned, nekdy to trva dlouho...
 HW Konfigurace  je Duron750/128MB Ram/GeForce2MX/ mys Microsoft Wheelmouse ps/2, mainboard ASUS A7V. Software je Debian 2.2, jak prvni tak druhej release, navic jsem zkousel i unstable distribuci s timtez vysledkem, XWindows 4.0.1  instalovane z unstable debiana (3.3.6 se mi nepodarilo rozchodit s moji videokartou) a Gnome/Sawfish - instalovanej z posledniho helixu i z unstable debiana. gpm nepouzivam, neb se mi nepodarilo rozchodit repeater. grrr. Jak vidite, zkousel jsem skutecne ruzne kombinace, a zacinam propadat zoufalstvi (samozrejme, pod Win98 ta mys funguje bez problemu).
 Jo, jeste neco - ted se to uz nejakou dobu nestalo, ale pred nejakou dobou jsem tu a tam dostaval hlasku Keyboard timeout[2]...
 A posledni vec - predpokladam ze je spravne kdyz pri konfiguraci jadra  vyberu jako procesor tu polozku kde je K6? Jestli je to kvuli tomuhle...

 nevite nekdo kde by mohl bejt problem?
 diky,
 Bob Koutsky