ISDN externi modem

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Listopad 14 17:58:33 CET 2000

xcermak na fi.muni.cz wrote:
> takze sem zkusil minicomem se k nemu dostat a vsechno jede
> OK az na to, ze pokud chci tocit cislo tak mi okamzite
> odpovi NO CARRIER, pokud dam atx3dt<cislo> tak je stejny
> vysledek, ale myslim ze atx3 DIVA nepodporuje.
> Nevite nahodou nekdo cim to je ??
> Neni nahodou vsechno jinak na ISDN, ale jak pak donutim
> pppd aby se mi pripojil ???

U ISDN datovych terminalu je zvykem, ze pro pripojeni na dalsi
ISDN terminal se pouziva ATDI<cislo>.
ATD/ATDP/ATDT se obcas musi nastavit, ze ma delat ISDN data spojeni,
muze to klidne defaultne chapat jako spojeni pro analog port.

Pravdepodobne obsahuje v sobe ten terminal konvertor async/sync PPP,
takze ho je treba zapnout vhodnym AT prikazem, take zapnout rezim
PPP pro odchozi volani, pak je mozno pouzit normalni pppd.
Obcas terminaly delaji i konverzi CHAP/PAP prihlasovani atd,
to je vhodne take prozkoumat a nastavit/zrusit.

Predpokladam, ze je k tomu manual, takze precist. Pokud ne, zkusit
web, pokud take ne, tak zkouset AT?, AT$ apd, obcas to vyhodi help.
Pokud nepomuze ani to, tak jit prodejce dusit ohledne zakonu
a dokumentace v cestine.

Jo, je vhodne si pred volanim ven nastavit telefonni cislo pro
odchozi hovory, bez toho obcas toho moc neporidite. Pripadne
prekontrolovat nastaveni rezimu linku, provoleb atd. :-)

	Majkl