xterm s cernym pozadim neumi zvyraznit znaky

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Listopad 14 19:54:53 CET 2000

Vaclav Stepan pise:

> Docela dlouho jsem si s timz hral pod RH --- reseni bylo prekvapive
> (nebijte mne) preinstalovat rpm X-ek :-)

Nestacilo by zmenit terminfo? Ja mam xterm take (pouze) cernobily, ale
existuje jeste xterm-xfree86 a xterm-debian, kde barvy funguji (zkuste
ls /etc/terminfo/x).

System: Debian, kombinace slinku potata.

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-