DOSEMU a prava souboru

Středa Listopad 15 01:58:28 CET 2000

On Tue, 14 Nov 2000, Pavel Svátek wrote:

> Prakticky priklad je nasledujici: soubory v adresari maji prava 0660,
> spustim dosemu a v nem pomoci VC upravim libovolny soubor, ktery pak ulozim.
> Ukoncim dosemu a podivam se na prava toho upraveneho souboru a ty jsou 0640.
> Ale ja bych potreboval aby ty prava zustaly nezmenene - 0660.

Neni problem v tom, ze uprava souboru pomoci VC koresponduje se smazanim
puvodniho souboru a vytvorenim noveho? Pak zachovat puvodni vlastnosti
dost dobre nejde, i kdyz v pripade, ze pozadovana hodnota je napr. vzdy
0660 by mozna stacilo 1. nastavit spravne umask(), 2. pripadne upravit
parametr vhodneho volani creat() resp. open() s O_CREAT v kodu Dosemu.