tvorba tabulky v PHP skriptu

Středa Listopad 15 09:12:21 CET 2000

Uniplet Třebíč - elektronika napsal:
> Ahoj,
> mam na KGB ucet a vedle PHP uzivam i moznosti MySQL. Prihlaseni k MySQL i vytvoreni
> database probehne v poradku, kdyz vsak chci vytvorit tabulku pomoci funkce PHP:
> MySQL_Query ("CREATE TABLE nazev tabulky (parametry) "), tabulka neni
> vytvorena a funkce vrati hodnotu jakoze nebyla uspesne provedena, chybove
> hlaseni (pokud si toto neosetrim sam) se vsak zadne nevypise... Nevite nekdo
> co s tim?

Podivejte se na bugs.php.net. Myslim, ze jsem videl nejake opravy tohoto, ale
uz si nepamatiji detaily. Zkuste si stahnout posledni vyvojovou versi z
snaps.php.net (stejnou odpoved dostanete i od vyvojaru :)), jestli to jeste
blbne

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<vaidhy> Debian - It is all about choice, baby!!