tvorba tabulky v PHP skriptu

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Listopad 15 09:30:16 CET 2000

No, podle NetCraftu to az tak uplne nesouhlasi.

OS     Server                           Last changed IP address
Netblock Owner
Linux  Apache/1.3.12 (Unix) PHP/3.0.16  15 Nov 00    194.213.32.243
GTS Czech Net s.r.o.

Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze mi tahle kombinace fungovala
naproto v klidu, co se MySQL tyka. Hlasky, ...
Jestli to nebude spis nastavenim PHP, kteremu muzete rici, ze ma
reportovat chyby do stranky a nebo ne.

Kazdopadne bych to spis videl na dotaz na KGB, nez do konfery.

IMHO: Pokud vym to vraci spravne MySQL_Error($dbid), maji reporting
do stranky vypnuty a ptal bych se na KGB proc.

Hezky den

Honza