Cteni posty ze serveru

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Listopad 15 12:32:03 CET 2000

 pkucera na mh.vri.cz napsal:
> 	Je jeden Linuxovy server, na ktery chodi posta z Internetu. Tu postu
> preposila stroji, na kterem je nainstalovan Mercury a ten ji zase rozesila
> koncovym uzivatelum.
>
> 	Ja bych chtel, aby se posta nepreposilala Mercurymu, ale sla primo ke
> koncovemu uzivateli. Da se to udelat tak, aby se na serveru nevytvarel pro
> kazdeho uzivatele novy ucet? Vim, jak to udelat s tim novym uctem na serveru,
> ale nezda se mi to zrovna bezpecne.

treba pouzit qmail jako postovniho agenta (misto sendmailu nebo co tam mate)

ale reseni je mnoho dalsich

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a