OT: Preklad gcc-2.95.2 na Solaris 8

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Listopad 15 12:34:39 CET 2000

Dobry den,
chtel bych pozadat o pomoc s $SUBJ. Solaris neznam, ale mam
nainstalovany gcc a spoustu dalsiho znameho softu, takze jsem se do toho
pustil. Potrebuju gcc s podporou thredu. Jedna se o volbu
--enable-threads pro dalsi kompilaci ORBu (konkretne ORBacus 3.3.2).
configure mi projde v pohode, pada az make na nasledujicim:

bash-2.03# ./configure --prefix=/usr/local/gcc-2.95.2 --enable-threads
To probehlo OK, nasledujici uz ne:

bash-2.03# make OBJC_THREAD_FILE=thr-pthread

gcc  -DIN_GCC -DHAIFA -DSVR4  -g -O2   -DHAVE_CONFIG_H  -o cccp cccp.o
cexp.o
intl.o prefix.o version.o  mbchar.o obstack.o alloca.o
../libiberty/libiberty.a
Undefined                       first referenced
 symbol                             in file
fputc_unlocked                      cccp.o
fputs_unlocked                      cccp.o
ld: fatal: Symbol referencing errors. No output written to cccp
collect2: ld returned 1 exit status
*** Error code 1
make: Fatal error: Command failed for target `cccp'
Current working directory /usr/share/src/gcc-2.95.2/gcc
*** Error code 1
make: Fatal error: Command failed for target `all-gcc'
bash-2.03#

Mate nekdo sajna co se s tim da delat?
Diky za kazdou pomoc.
Libor Chocholaty