jaka sitovka II.

Středa Listopad 15 10:36:06 CET 2000

AzZi <azzi na centrum.cz> writes:

> Mam RH6.2 a chci sitovky pouzivat i pod $WIN , predevsim ale
> pod LINUXem,

Puvodne jsem to do konference psat nechtel, protoze se jedna o dost
povrchni informaci, nicmene objevilo se tu nekolik doporuceni na karty
s RealTek cipem - prave takove karty mi Donald Becker nedoporucoval.
Spis by koupil nejake AMD karty. U karet neni dulezity vyrobce, ale
chipset. Karta za 10-15 USD (takovou by koupil D.B.) muze fungovat
podstatne lepe, nez znackova karta za mnoho tisic Kc.

To, ze nekomu dany typ karty funguje, mnoho neznamena, protoze
problemy nastavaji az pri vysokem zatizeni. (Tenhle problem neni
specificky pro Linux, napr. pro Solaris x86 byl k dispozici specialni
test, ktery vysoke zatizeni simuloval. S nekterymi kartami tam byly
problemy.)

Take se podivejte na Ethernet HOWTO. V pripade multiprocesorovych
stroju (ty mam ja) je vyber dale omezen tim, ze driver by mel
podporovat SMP jadro.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR