NFS instalace error

Michal Sviga dama na centrum.cz
Středa Listopad 15 14:01:18 CET 2000

Instaluji RH 6.2 prez NFS server, ktery bezi na NT.

Vse probiha v poradku, radsi instaluji pomoci Textove instalace.
Vse se nakonfiguruje, ale po spusteni samotne instalace (kopirovani balicku)
Se vse zhrouti a zacnou se vypisovat desive hlasky.
Jedine co jsem odchytil je anaconda a error signal 11

Pak se vse odmountuje a pripravi k restartu.

Jiz jsem zkousel vymenit MB, procesor, pameti, ale nic nepomohlo.
Disk jsem nekolikrat kontroloval, formatovani a kontrola probehne v poradku.

Netusite, v cem by mohl byt problem?
Neni nejaka chyba v instalaci RH 6.2 prez NFS.

S pozdravem Michal Sviga
http://www.dama.cz    reklama na dama.cz
tel.,fax: +420 2 72 76 98 48   mobil: 0602/ 207 557