Bude RH-7.0-cz?

Středa Listopad 15 15:09:25 CET 2000

On Wed, 15 Nov 2000, Jaroslav Honsa wrote:

> tohle je dotaz na pana Kerslagera. Pisu do konference, protoze to
> mozna zajima vic lidi.
>
> Tedy:
> Pane Kerslagere,
> jiz nekolikrat jsem vyuzil Vasi prace na RH-xx-cz distribucich, za coz Vam
> dodatecne dekuji. Tentokrat po vydani RH-7.0 jsem nezaregistroval zminky,
> ze byste Vy nebo nekdo jiny pracoval na pocesteni. Neco mi uniklo nebo se
> opravdu nic takoveho nechysta?

Chysta, ale bohuzel nejsem zamestnanec s primarnim ukolem vytvorit
distribuci. Puvodni zamer byl konec minuleho mesice, ale musel jsem ho
posunout na konec tohoto mesice. Zbyva mi tedy jeste 14 dni...

Nektere balicky jsou jiz vystaveny na adrese:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-7.0/RPMS/

--
                        Milan Kerslager