USRobotics na leased-line nedrzi spojeni

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 15 18:25:30 CET 2000

On 15/11/2000, Jiri Licek wrote:

> pppd /dev/modem vypise :
> Connect: ppp0 <--> /dev/modem
> Modem hangup.
> Connection terminated.
>
> - nikde zadna zminka, co je spatne, zkousel jsem ruzne kombinace s
> nastavenim IPcek i bez nich v /etc/ppp/options, Linuxconfem, situace stale
> tataz.

Pridejte pppd volbu debug a zapnete v syslogu logovani debug urovne,
pripadne spuste pppd z konzole s volbou nodetach (a samozrejme i debug),
tak by melo jit vse na obrazovku.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas