Netscape 6.0

David Olszyński xolszyns na fi.muni.cz
Středa Listopad 15 17:46:13 CET 2000

Dobry den.

Nevim jak pod windows, ale pod Linuxem mi to fungovalo _velice_ podivne.
Instalator se nekolikrat kousl, ale to jsem jeste chapal, kdyz jsem si
predstavil, kolik lidi to asi musi stahovat, a co na to ty servery.
To, co se delo potom, bylo ale priserne zklamani. Zradu jsem zacal tusit,
kdyz pri prvnim spusteni (to se totiz snazi odradit vsechny uzivatele
priserne zdlouhavou registraci ci co to je) odmitl prijmout mou
adresu. Pry mam invalidni email a ani o tom nevim. To jsem ale jeste
vydrzel. Po nekolika zkusebnich URL jsem se dostal az k https://neco.
Obcas se mu podarilo neco i otevrit, ale spise psal do konzole neco o
chybe pri otvirani a to pak stranku "otevrel" az po SIGKILL. No nic, nez
ho smazu, podivam se aspon, jestli mi bude v preferences zobrazovat
vsechna menu fonty velikosti 72 (jak to vtipne zkousel PR2). Ne, aspon
neco. Kliknu na OK a netscape nikde. Proste spadl. Byl jsem tak rozruseny,
ze prikaz na smazani jsme psal 3x nez jsem si uvedomil, ze to asi jako
bezny uzivatel neprovedu.

Usetrete svuj cas i nervy.
Uz ted se tesim na netscape 7. :-)
			     HISAAK