ATAPI ZIP

dracula007 na atlas.cz dracula007 na atlas.cz
Středa Listopad 15 21:57:09 CET 2000

Ahoj,
   potreboval bych poradit s interni mechanikou Zip ATAPI 100 MB. Nainstalovana je jako sekundarni slave, tedy /dev/hdd1, pokud se nemylim. Fyzicky je zapojena OK (pod Win32 chodi dobre), ale pod Linuxem (RH 6.2cz) se mi ji nedari namountovat.
   Pri prvnim startu po zapojeni mechaniky ji Linux detekoval, a zeptal se mne zda ji chci nakonfigurovat, s cimz jsem souhlasil. Vsechno zrejme probehlo dobre, ale ted se mi mechaniku nedari namountovat...

Kdyz zadam

#mount /dev/hdd1 /mnt/zip -t vfat

nebo

#mount /dev/hdd1 /mnt/zip -t msdos

tak mi to vypise akorat

"chybny typ ss, chybny prepinac, chybny superblok na /dev/hdd1 nebo prilis mnoho pripojenych systemu souboru (aren't you trying to mount an extended partition, instead of some logical partition inside?"

Zkousel jsem tedy namisto toho mountovat i /dev/hdd, ale v podstate se nic nezmenilo (jenom uz to nevypisuje anglickou verzi).

Co delam blbe? Mountuju spatny zarizeni/spatnej typ filesystemu/neco jinyho?

dik za radu
Tomas