napster2

Tom Z. Meinlschmidt znouza na salome.datron.cz
Čtvrtek Listopad 16 09:32:07 CET 2000

Napster pri spusteni se konektuje na server:8875, kde ziska nejlepe dostupny server - k tomu se pak pripoji. po hledani, pokud chcete stahovat, se provede connect na dany host, ktery ty mp3 ma fyzicky na portu 6699, tzn. ze musite mit pak zpatky oevrene porty >1023 a ven povolene 8875 a 6699 (nevim, jestli tcp/udp nebo oboji, nutno vyzkouset).

pokud vam to nebude chodit, doporucuju vzit treba tcpdump a koukat, co to dela (nebo ethereal)

Jinak to, ze nap dava jine vysledky hledani je zpusobeno prave konektivitou na jiny search host.

tm

On Thu, Nov 16, 2000 at 08:51:14AM +0100 Jan Klugl [jan.klugl na pikebo.cz] wrote:

> Hola,
> ja nechci filtrovat, ale naopak pouzit. Jsem za maskaradou a vetsina
> pokusu konci budto timeoutem nebo [pri zapnuti featury Za firewallem
> bez moznosti akceptovat spojeni] okamzite s hlaskou User cannot accept
> connections. Zkousel jsem povolit na maskarade port 6699, ale je to
> stejne. Da se s tim nejak prorazit?
> [je zvlastni ze napster vedle na woknech dava pri stejnem hledani
> uplne jine vysledky... %-(]
>
> --
>
>                                     Jan Klügl
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++