Netscape 6.0

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Listopad 16 09:31:26 CET 2000

Tady jsme si nerozumeli.
Neinstaloval jsem pomoci smartupdate.
Jednoduse jsem pres ftp stahnul cely ten (asi 26MB) soubor ke mne na lokal a pak
jsem spustil instalaci.

A pak doslo k te havarce:-))))
Michal Vymazal

Problem s instalaci spise je v pretizenosti serveru, protoze jsem tez na
par masinach instalovat Netscapa, nekde to slo v pohode, nekde sekousnul v
instalaci, ale pokud jsem instalaci zkousel na tom stroji preba za 2 hodky
tak probehla v pohode.... Jinak se mi novy Nestcape 6 celkem libi....

LUKIN