Uzivatel s cislom na zaciatku

Jiri.Pidrman na deltax.cz Jiri.Pidrman na deltax.cz
Čtvrtek Listopad 16 09:47:32 CET 2000

> Vsetkym prajem pijemny den.
>
> Potrebujem vytvorit uzivatela s cislom na zaciatku mena (napr. 1xxx). Mam RH
6.1a v nom mi useradd hlasi, ze to nie je platne meno uzivatela. Neviem ako to
urobit, ale viem ze na freeBSD sa to da.

> PS: manualy som moc nestudoval, pretoze anglictina nie je mojou silnou
strankou, ale ak mi niekto poradi, kde hladat, tak sa pozriem.

> Mlady

Je mozne vytvorit uzivatele bez cislice a pak jmeno upravit v /etc/passwd a
      /etc/shadow, popripade jeste prejmenovat domovsky adresar. Zkousel jsem to
      na RH 6.2

Jirka