Chybova hlaska: Wrong major/minor number

Čtvrtek Listopad 16 09:46:21 CET 2000

Dňa Št, 16 nov 2000 ste napísali:
> Na pocitaci s instalovanou Suse distribuci verze 6.4 se mi pri
> pokusu o mountovani disku s FAT32 objevuje chybova hlaska:
> "Disk has wrong major or minor number"
> a disk se nenamountuje. Pritom se mi tento disk jiz jednou
> podarilo namountovat. Je mozne, ze by to souviselo s nekorektnim
> ukoncenim systemu (tvrdy restart)?

moze

> Nema s touto hlasko nekdo nejake zkusenosti? (Zkousel jsem hledat
> v archivu, ale nenasel jsem nic.)
>
> Dekuji

Myslim, ze  v archive urcite nieco bude.

prevdepodobne sa pri tvrdom resete poskodil zaznam v adresari /dev/. Skuste ich
skontrolovat. pripadne prepisat rpm-kom, ktory ich obsahuje (bohuzial, meno Vam
nepoviem.) Pripadne, skuste este v nejakom subore so zdrojakov jadra zistit,
ako maju byt ponastavovane Major/Minor cisla. Meno to suboru je urcite v
archive, ale zrovna teraz sa mi nechce ho hladat.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk