KDE 2.0 CZ

Michael Nemeth mnemeth na cnc.sk
Čtvrtek Listopad 16 13:53:19 CET 2000

On Št 16. November 2000 12:07, you wrote:

> Tak tohle me samozrejme napadlo jako ta uplne prvni vec. Vsechny fonty
> jsem zmeni na iso88592, ale datel. Zkuste si schvalne poslat mail
> se subjectem s ceskymi znaky (a la žlutý kůň apod.). V seznamu zprav je to
> spatne (i kdyz je tam iso88592 font), ale v samotnem okne se zpravou je to
> uz dobre. Pekne me to stve.

No tak ja to mam este inak .... V zozname folderov je vsetko O.K
aj kos je s diakritikou. V subjectoch je namiesto č ? a v spravach
su 3/4 a podobne paznaky. Ke ich oznacim a napastujem do nejakeho
editora vybehnu tam namiesto paznakov otazniky
K-mail verzia 1.9.9 vsade je nastaveny font Helvetica 8 ISO 8859-2

--
			Michael Nemeth
			CNC s.r.o, Strojnicka 33