setuid bit a mount

sKIm skim na psi.cz
Čtvrtek Listopad 16 13:46:07 CET 2000

> Do /etc/fstab přidejte řádek typu:
>
> /dev/hdd        /zip            vfat    defaults,user,noauto    0       0
>
> (upravte dle vašich lokálních podmínek).
>
> man mount
> man fstab

S timhle jsem si chvili hral a zavisi to silne na filesystemu - mel jsem
tento problem treba u vfat - resil jsem to takhle:

/dev/hdd1       /mnt/disk       vfat    user,noexec,gid=101,uid=1000,auto
0       0

a potom uzivatel s gid 101 nema problem.

Jestli mate nekdo nejake jine a privetivejsi zkusenosti rad uvitam.

mike

`Michal Spacek 				   "
|	Debian user, TeX user              x
o	e-mail: skim na psi.cz	 	   |