Samba - Browse list hlasi "This account is not authorised ..."

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Listopad 16 13:51:18 CET 2000

Muze to skutecne byt temi WIN NT 4. Totiz SP6 se nepovedl a ma skutecne hodne
chyb (namatkove jsem nekde slysel vykrik ze tmy - posta!). Zkuste dat SP 6a. My
jsme zatim zkouseli SP5 a fungovalo to dobre.

Uz nam chodi i security = domain.

Jen dotaz, procpak je invalid users = root?

Michal Vymazal

Dobry den,

resim problem se Sambou 2.0.7 v Debianu 2.2. Mam sit nekolika WinNT 4.0
Wrk, nekteri maji nastavenou skupinu stejne jako samba, nekteri na jinou.

Sdileni je jako share (security = share).

Pokud se stane Browse masterem Samba, a zacnu prochazet "Okolni
pocitace"->Cela sit->Sit Microsoft...->Workgroup

tak zde to skonci na tom ze windows vykrikuji:
"Tato registrace nema pristup do teto pracovni skupiny" nebo
podobne, anglicky to je
"This account is not authorized to login from this station.".

Je to uz tehdy, pokud si chci prohlednout pocitace ve skupine.
S Wins a bez je to stejne. Pokud zakazu Sambe mastera - vse funguje.

V konferenci jsem nasel pouze jedinou zminku o teto hlasce, ale v
souvislosti s prihlasovanim na Sambu. To vim ze se musi nastavit Plain
Password nebo pouzit encrypter passwords v Sambe. Me jde ale pouze o
prohlizeni Okolnich pocitacu ve skupine.

Guest account jsem take zkousel menit z implicitniho nobody na jineho
uzivatele, se stejne spatnym vysledkem.

Z debugovani nmb logu, take nejsem moc moudry.

smbclientem ale seznam zjistit v poradku jde, a to i z jineho pocitace.
Zkousel jsem vypinat i ruzne nt smb support a pod, ale bezvysledne.

Pokud jsem to zkousel doma s jednim pocitacem s SP6 vse fungovalo, ale
myslim tam mam ten Plain Password patch. Asi ho vyskousim zrusit.
Stejne je to divne, proc brat v uvahu heslo, kdyz chci pouze prohlizet
skupinu?