pevna linka cez ISDN

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Listopad 16 13:54:58 CET 2000

Jan Satko wrote:

> No take nieco tie routre vedia. A ste si isty ze mi to pobezi ked ich
> spojim napriamo kablom ?
> Lebo ked som chcel nastavit nejaky isdn call, tak zakazdym chcel po mne
> cislo :-(

Ne, musite mit ISDN telefonni ustrednu mezi tim. ISDN terminaly primo
mezi sebou komunikovat neumi.
Dokonce i kdyz mate doma na jedne S sbernici dva a vice zarizeni
a zavolate z jednoho na druhy, tak to jde pres ustrednu telekomu
(nemate-li vlastni pobockovou ustrednu) a je vam to tarifikovano.

Pevna linka na ISDN existuje, ale jde o velice exoticke reseni
a nabizi se jen v par koncinach sveta a vzdy v tom participuje
ustredna.

	Majkl