Archiv konference

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Listopad 16 16:27:04 CET 2000

Jan Kasprzak wrote:

>         Prepsal jsem archiv konference jako FastCGI aplikaci, podle mych
> mereni je generovani indexu asi 3x rychlejsi, generovani stranek
> se zpravami cca 8x rychlejsi. Pokud byste pozorovali nejake neocekavane
> chovani archivu konference, dejte mi vedet.
>
>         Prohledavani archivu zatim zustava v puvodni podobe :-(

The document you have requested is not available on the server.
The reason given by server is:

No such list: Can't open database subject: Disk quota exceeded

Tak nevim: bud to nefunguje :( nebo jsem mimo :-((
[http://www.linux.cz/lists/archive/linux/]

Kdyz nefunguje archiv, mohl by me nekdo laskavy nasmerovat,
kam se mrknout kdyz mi v [poslednim] gvim nereaguji klavesy
ěščřž, ale ýáíé ano? V xtermu to jede, LC_ promenne mam
nastaveny spravne, /etc/inputrc taky [vzal jsem to z funkcniho
stroje s RH62].
Nejede mi to na RH4.2, da se to rozchodit bez xlib-force knihovny?
X* tam jsou 3.3.5-1.4

Dekuji velmi

--

                                    Jan Klügl