pevna linka cez ISDN

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Listopad 16 18:52:20 CET 2000

On 16 Nov 2000 12:23:45 +0100, Petr Zapadlo wrote:

: Myslim ze bylo mysleno propojeni dvou ISDn zarizeni cross kabelem.
: To ovsem mozne neni.

Tiez by som povedal - po tych drotoch bezia data v urcitom
protokole a ak sa nemylim, na urovni 2. vrstvy sa uz rozlisuje,
kto je terminal a kto ustredna - stavovy automat pre obe
strany sa lisi. Ak si teda aj na fyzickej vrstve rozumeju,
nebudu schopne nadviazat spojenie na 2. vrstve (ledaze
by tam clovek napalil vlastny firmware :-))

Kedysi som jeden taky protocol stack programoval. Tie rozdiely
su v skutocnosti minimalne, pamatam si, ze sme mali nejaky #ifdef,
v ktorom bolo relativne malo kodu, a ladili sme to proti inemu
terminalu, lenze to v existujucom zariadeni spravit sotva pojde.

Zdravi
--
                                     Stano