Rychlost Samby + Re: jaka sitovka II.

matus kral kral na merck.sk
Pátek Listopad 17 00:21:26 CET 2000

>Chtel bych se zeptat jaka je realna rychlost Samby pri 200 Mbps/FDX
propojeni.
>Dale reaguji na dotazy, jaka sitovka. Po dlouhych uvahach a dotazech v
konferenci jsem
>se rozhodl pro Micronet s cipem Intel 21143 (DEC,Tulip) - mel jsem s nimi
vsak problemy - viz nize.
>Po vymene za OvisLink s cipem Realtek 8139 problemy zmizely. Bohuzel nemuzu
posoudit, jestli
>to nebyla hardwarova zavada - (ale asi jo)

    ja pouzivam zasadne 3com 905b-tx, bezia 100Mbps, z celeronu 366, 64mb
ram a raidu 0 cez dva 5400 otackove seagate 10gb disky to robi cca 2500
MB/s, cize zhruba 20000 Mbps. vystupy z iptrafu ale vzdy boli co sa tykalo
takychto rychlosti zle. vzdy. ale to mam mozno iba stary iptraf, viem, ze
ked sa prechadzalo z 2.0 na 2.2, boli tam prave taketo nejake problemy.