OT: logování apache

Vita Kapicka vitakappa na seznam.cz
Pátek Listopad 17 11:42:13 CET 2000

> Strkat nos do zdrojaku...to je jen pro stouraly, kteri nemaji nic na praci
> a travi cas opravovanim pochybneho volne siritelneho software misto toho,
> aby pouzili kvalitni komercni reseni od svetoznameho vyrobce, ktery je
> dodavan se zarukou a plnou podporou. ;)

coze? to chcete rict ze Microsofti dodavaji soft se zarukou a podporou?
tak to jste docela ve spatnym kine. doporucuji si precist to jejich
licencni ujednani. nemate pravo vubec na nic a vubec zadnou zaruku!

ja osobne jsem presel na linux abych mel software qalitni
a s podporou a hlavne bez penez. Zatim si mohu jenom chvalit.
Free software a hlavne GNU (a GPL) licence je IMHO to nejlepsi
hned po raketoplanu a lidske slapoty na Mesici :-)

woknowsy se mi kousou nejmin jednou tejdne a Linux mi za posledni
3 mesice sbuchnul jenom jednou kdyz jsem spustil VMware. takze
otazka stability je docela jasna.

Je+li qalita software = stabilita x rychlost + rozsah aplikovanych
programu
+ podpora tvurce + rychlost odezvy, tak Free Software jednoznacne
vede proti komercnim zalezitostem.

--
with all Better & Better wishes
         Vita