imapd 2000

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Listopad 17 15:51:19 CET 2000

Stepan Roh wrote:

> To znamena, ze pri exec() nenasel program, ktery chtel spustit. Zrejme
> mate chybu v /etc/inetd.conf (spatna cesta k imap-2000 apod.)

V inetd.conf je tohle:

pop-2   stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  /usr/sbin/ipop2d
pop-3   stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  /usr/sbin/ipop3d
imap    stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  /usr/sbin/imapd

Ty soubory v techto adresarich opravdu jsou, kdyz tam nejsou, tak to hodi
hlasku do /var/log/secure, ale tam je pri pokusech o spojeni tohle:

imapd[1819]: connect from 127.0.0.1
ipop3d[1820]: connect from 127.0.0.1

Takze to by melo byt O.K., ne?

Vyse uvedena hlaska je ve /var/log/messages. To vypada, jako kdyby neco
chybelo imapd a popd. Potrebuji jeste neco navic oproti predchudcum?

                                      Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky