Ctyrportovy ethernet

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Pátek Listopad 17 19:17:37 CET 2000

On Fri, 17 Nov 2000, Dušan Sýs wrote:

Preji pekny den,

> a ma to divery pro linux ?? ja jsem tam nasel
>
> Drivers Available:
> Novell NetWare 4.1x, 5.0, and 5.1
> Windows NT 3.51 and 4.0
> Windows 2000
>
> Takze nevim nevim
>
> Zatim jsem nic podobneho pro linux nenasel. Jen 4portovy D-link DFE-570TX,
> ale ten take nema ( aspon o tom nevim ) drivery pro linux.

Ten D-link beha k plne spokojenosti, stejne jako mnoho jinych karet, ten
Adaptec mimohodem take. (Pak jeste Znyx a pod.) Uplne nejlepsi je podivat
se na stranku o linuxovych driverech na http://www.scyld.com odtud vede
link na 4-portove karty.

Behame to v Ipexu uz dlouho a neni s tim problem, tedy snad jen, ze se
tyhle karty blbe shani.

				Feela

--
Ondrej Feela Filip