WaveLAN ISA

Milan Ceska ceska na web-city.cz
Neděle Listopad 19 12:41:28 CET 2000

!Vseobecne pri takychto problemoch: najlepsie ist rovno do
!zdrojaku a parametre najst:
!  grep MODULE_PARM /usr/src/linux/drivers/net/wavelan*
!wavelan by mal poznat io, irq a name (to je eth2 a.p., nie meno siete).
!
!: Nejak jsem nenasel moznost nastaveni parametru
!
!Wireless extensions, konkretne iwconfig alebo iwpriv. Vid
!http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Wireless.html
!
!Disclaimer: nerobil som s tym, len som cital par dokumentov,
!kedze ma to zrejme caka tiez.

Ve zdrojaku jsem nic nanasel. Pouze moznost zadat parametry io , irq,
devname

Kdyz pri zavadeni modulu zadam parametr io, tak nedostanu ty chybne
hlasky. Stejne furt nemohu nastavit parametry bezdratu.
Mam tady i wireless_tools, ale ten nespolupracuje v pripade, ze
nepouzivam modul wvlan, ktery je (aspon moje verze) pouze pro
PCMCIA. - jde patch pro PCMCIA. Odkazy jsem si prosel, ale pokazde
tam je je PCMCIA. Mam tady i WaveLan TURBO11 a ten chodi jako PCMCIA
uplne suprovne. Jen ta stara ISA nechce.

Kazda rada dobra,

Diky.