[OT] RE: identd a .noident

AlexII AlexII na point.sk
Neděle Listopad 19 18:39:26 CET 2000

Hello

Tento problem som prave riesil aj ja. Pident nie a nie poslat HIDDEN-USER ak mal user
vo svojom homedir vyvoreny subor '.noident' . Problem bol v tom ze pidentd bezal pod
UID nobody. Ak som ho spustil s pravami roota (server:user = root) potom fungoval tak
ako som chcel. Daemon s pravami nobody sa nemoze dostat do ~ adresara. Vyber je potom
na Vas.

 Spustat daemona s pravami nobody (potom '~/.noident' nehrozi)
 Spustat daemona s pravami root-a ...
 Upravit prava na homedirs ...

  -=<o>=- AlexII na point.sk -=<o>=-
      mailto:AlexII na point.sk