routed-forward - vyreseno

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Neděle Listopad 19 19:34:49 CET 2000

Prehazel jsem sitove karty na PCI zbernici a znovu nainstaloval na cisty PC
RH6.2CZ a jadro pouzil primo z teto distribuce a najednou to funguje.
Takze asi je nejaka zrada mezi BIOSem a PCI.

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux