Ctyrportovy ethernet

Dusan Sys sys na spk.cz
Neděle Listopad 19 20:12:31 CET 2000

> No Znyxy jsou podobne drahe, ale jsou v cPCI, pak tu mame Compex, ted uz
> nam beha dlouho a ted jsme vzali ten D-Link. ALe zrovinka mi kolega psal,
> ze je s nim nejaky problem, ale to se jiste spravi.

Zrovna jsem mel zalusk na DLINK DFE 570 TX ale nenasel jsem na
http://www.scyld.com/ zadny odkaz na drivery jak jste psal. Ted navic
pisete, ze jsou s ni nejake problemy. Adaptec Quartet64 je 64 bitova PCI coz
nase zakladni deska nema. Tak skutecne nevim jak dal. cena nehraje az tak
velkou roli, hlavne je potreba spolehlivost. Predpokladam doufam spravne, ze
takova katra si vezme jedno IRQ a vytvori zarizeni eth0 - eth3.... :-)

Zdravi Dusan Sys