ATI XPERT 98 vs. XWindow

XXr@sT!Tc0_23 cierny na intrak.tuke.sk
Neděle Listopad 19 11:07:32 CET 2000

>    Vlastním graf. kartu ATI XPERT 98 v AGP portu a mám Red Hat 6.2 CZ.
> Nemohu se dostat do systému XWindow příkazem startx - vrátí mi to dvě
> obrazovky chybových hlášení. Nevíte, prosím, někdo, kde je nějaký
> konfigurační soubor pro XWindow, kde bych mohl něco zmoct nebo nějaký jiný
> způsob, jak se toho zbavit? Při instalaci systému jsem z nabídky graf. karet
> vybral právě ATI XPERT 98.
>              Předem děkuji za pomoc.
>                     Beren Camlost Erchamion

vlastnim tu istu kartu (resp. kartu s rovnakym graf. chipom), ide bez
problemov, staci zaslat chybovy vystup, pretoze co ma clovek z dvoch stran
chybovych hlasok, ked si ich nevie prezriet ... :)))

startx 2>chyby

a hlasky sa ti ulozia do suboru chyby

				XXr na sT!Tc0_23
MATLAB rulez......U2 rulez.....Linuz rulez.....TeX tiez :-))

The three Rs of Micro$oft support:  Retry, Reboot, Reinstall