WaveLan ISA

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Listopad 20 06:24:14 CET 2000

Ahoj.
Je to uplne jednoduche.
1/ stahnete od Lucentu posledni firmware a nainstalujete ho jinak Vam nepobezi posledni
ovladace. Pozor musite ho tam nainstalovat pod Win nebo dosem.
2/ stahnete si posledni verzy pcmcia a rozbalite
3/ stahnete opet od Lucentu ovladac a rozbalite v zdroj. adresari pcmcia
4/ zkompilujete make config; make all; make install
5/ nastavite conf.soubory /etc/pcmcia/config.opts a /etc/pcmcia/network.opts
6/ Nezapomente zapnout switch na ISA adapteru jinak Vam to nebude pracovat,
nebo zapnout v /etc/sysconfig/pcmcia druhou adresu "z hlavy ji nevim".
7/ V nektere ver. ovladace instalacni script nepridal do /etc/pcmcia/config nasledujici
radky. Uz nevim v ktere pokud by tam nebyly, tak je pridat rucne. Je to hned na zacatku.

---------------------------------------
device "wavelan2_cs"
  class "network" module "wavelan2_cs"
---------------------------------------

Dan

Jo, adresa je ftp.wavelan.com pristup je pres http://.

Dne So, 18 lis 2000 jste napsal(a):
> [...]
> (jde o starsi model. 2 Mbit - osazeny
> cipem I82586)

> Jaky je nejlepsi postup instalace?
>
> Nechal jsem modul wavelan prikompilovat do
> jadra a pri zavedeni to napise:
>
> Specify base addresses while loading module to correct the problem
> eth0: WaveLAN at 0x3e0 08:00:6A:2A:3A:B4, IRQ 5, nwid 0x03-33, 2.00,2422
> Mhz
>
> Nejak jsem nenasel moznost nastaveni parametru (network_name atd...)
>
> Mam stazene ovladace wvlan_cs-1.0.1, ale ty jsou zjevne jen pro PCMCIA.
>
> Jeste nevim, nac jsou ty switche na karte.
Nastavuje se jimi adresa karty viz man i82365