Samba - Browse list hlasi "This account is not authorised ..

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Pondělí Listopad 20 07:48:20 CET 2000

> To se mi nezda.
>
> Muze byt klidne valid user=root a mit prava jen pro cteni. Jsou to prece jen
> nastaveni pro sambu a vlastniho linuxu se tykat nebudou. Polozka invalid users =
> root jen zabrani tomu, aby root prenastavoval smb.conf ve swat (jisteze, se ani
> nepripoji ke sdilenim diskum s touto volbou). Ovsem, pokud se root k necemu
> takovemu rozhodne, asi mu v tom invalid users = root nezabrani. Ma spoustu
> moznosti, jak to udelat, pokud je ovsem korektne prihlasen do linuxu.
>
> Michal Vymazal

To je prave ono,
kdyz necham usera nalogovat se k Sambe jako root, byt i jen s RO
pravy, tak si tento muze precist vlastne co chce. Vsimnete si ze
nijak zvlast nepripominam /etc/passwd, prip. /etc/shadow.
A co lze s temito informacemi je asi jasne, ze ......

--
L.V.
jezevec

Dekuji