Prevencia porna

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Listopad 20 08:02:01 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:
> Jak jiz bylo receno, libovolne technicke reseni bude z principu
> nedokonale, protoze se bud musite spolehnout na explicitne
> vyjmenovany
> seznam zavadnych adres (at uz si ho vyrabite sam, nebo ho ziskate od
> nekoho jineho...BTW: firmy vyrabejici takovyto SW maji casto ve zvyku
> blokovat i leccos navic, napr. stranky, kde je jejich squely vyrobek
> nejak kritizovan),

A organizacie na slobodu prejavu!

> nebo na nejakou analyzu obsahu.

A neprecitaju si ani stranky o sexualnej vychove, planovanom
rodicovstve, bezpecnom sexe a kopu podobnich veci.

uz som zazil ce komercni softverik ma nepustil na stranky o
antikoncepcii.

> V prvnim pripade celite tomu, ze kazdy seznam je neuplny, v druhem
>tomu, ze takove analyzy jsou narocne a stejne dost nedokonale (sveho
> casu nejaky chytrak vymyslel, ze by se zablokovaly obrazky, kde je
> prilis mnoho telove barvy...asi nikde nevidel vystavenou naprosto
> nevinnou fotografii obliceje, kde tato barva pokryva aspon 50 %
> plochy).

Ludska blbost je nepredstavitelna ;)

> Dalsi problem je SSL, kde vlastne nikdo krome koncovych bodu (coz je
> na vasi strane ten browser) poradne nevi, co se v tom spojeni deje s
> vyjimkou adres obou zucastnenych stran.

ono ked je to robene ako proxy tak bi sa to dalo (teoreticky)

> Byt na Vasem miste, rozhodne bych nejdrive premyslel o reseni, ktere
> neni ciste technicke (napr. ze nejvetsi vinici dostanou narez a zakaz
> vstupu... to by navic bylo mnohem vychovnejsi).

kebgi im to fotrikovci netauzovali a kebi to nebolo takto zakazane tak
to vedsinu po chvili prestane bavit ;)

A co tak kezdemu obmezdit pasmo ved na porno po nete treba podstatne
vedsie pasmo.

> Take bych zazaloval optiky, protoze umoznuji porno prohlizet i lidem
> se spatnym zrakem, kteri by jinak pred tim byli chraneni. :)

to nieje zly napad vyrazam z vidlami do ulic ludi chranit pred pozeranim
zavadneho obsahu.

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000