soubory Linuxu pod Win2000

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 20 09:02:50 CET 2000

| Odesílatel: webfly <webfly na seznam.cz>

| mam problem - pri zalohovani instalacniho CD RH6.2 ve Win2000 jsem
narazil
| na problem - v adresari (konkretne
| ..\RedHat\instimage\usr\lib\python1.5\site-packages) jsou dva (pro win
| stejne) soubory a to gtk.py a GTK.py - je to mozne v tech win nejak
| zkopirovat, aby to mohl nasledne Linux nacist?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....

Sorry.... neumi.

Leda to cdcko ulozit jako ISO pres nejaky soft, co ho umi namontovat jako
disk (nejaky takovy je, ale ted mam okno na jmeno)

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC