utok

Pondělí Listopad 20 11:22:22 CET 2000

On Mon, 20 Nov 2000, Radek Kohout wrote:

> Potrebuji zkratka jeden poocitac pred firewalem,

To neznamena, ze nemuzete nastavit filtrovaci pravidla primo ma te masine.

> Jo, zkousel jste ten telnet? fungoval?

Ten telnet nefungoval, protoze to zrejme byli takovi blbci, ze zapomneli
inetd poslat SIGHUP, aby se prekonfiguroval. :)

> Pokud ne, nemuzou mit jeste neco nekde?

Muzou...a vubec to nemusite bych schopen poznat.

Jinak rpc.statd je docela "vykricena" dira. Clovek by skoro ocekaval, ze
uz vsichni mezitim museli ty patche nainstalovat...ja vim, jsem naivni. :)