Jak zkompilovat program s libpq

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Listopad 20 13:11:57 CET 2000

On Mon, Nov 20, 2000 at 01:04:06PM +0100, ALMARA s.r.o. wrote:
> Trochu experimentuji v cecku s napojenim na databazi Postgres. Mam
> nainstalovany balicek postgresql-devel, ale pri konecnem linkovani mi to
> hazi hlasku "databaze.o(.text+0xc): undefined reference to `PQconnectdb'".

[obecne]

Asi mate ty knihovny nainstalovane v nejakem nestandardnim adresari.
Najdete si tento adresar a pripiste jej do /etc/ld.so.conf a pak spustte
ldconfig.

Pokud jste neprivilegovany uzivatel, tak si v tom Makefile najdete
nejake CFLAGS nebo LDFLAGS ci podobne a pripiste si k nim
-L/adresar/s/knihovnou

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//